• *

Rooster Groepslessen

K-Fitness geeft de volgende groepslessen:
ZumbaLatin, DynamicCycling/Spinning, BodyShape/BBB, Steps, BodyPower, BoSu Balanstraining, Perfect Pilates, KickFun. 

 

ZumbaLatin
Sporten met een Smile. Dynamisch en Swingend dans je het vet ëwegí en bouw je een stevige conditie op. Dit op muziek waar je niet bij stil kan staan. 

 

DynamicCycling/Spinning
Een groepsles op een speciale Cycle. Het buitenfietsen wordt nagebootst zonder dat je vies van de blubber of regen wordt. Dit op moderne soms thematische muziek. Er wordt ook gebruik gemaakt van dvd met beamer zodat ook aan de visualisatie is gedacht. De Alpe DíHuez of Mont Ventoux beklimmenÖ Dat is nu dus mogelijk zonder dat je naar Frankrijk hoeft af te reizen!

 

BodyShape/BBB
Wilt u specifiek de ëprobleemí plekken trainen of gewoon de contouren van uw lichaam verbeteren? Doe dan deze low-impact groepsles BodyShape/BBB. BBB staat namelijk voor Buik-Benen & Billen.
LowImpact: geen snelle pasjes en/of moeilijke choreografie. Maar goede basic bewegingen waarbij al dan niet (gecombineerd) gebruik wordt gemaakt van elastieken, gewichtjes, steps en matjes. Na deze workout volgt een heerlijke cooldown. Oud of jong, vrouw of man deze groepsles is voor iedereen toegankelijk.

 

Steps
Het wordt zegt het al. Steps. Vertrouwde groepsles met de vertrouwde originele Reebok Step. Maar let op. De choreografie en de bewegingen zijn zeer divers. Het is een High Impact les van de eerste orde. Niet bang voor snelle pasjes en draaien met opstap? Dan is deze steples wat voor u!

 

BodyPower
Verbeter uw spiermassa en u verbrandt vetten in rust! Dat is de magie van BodyPower. Hoewel het een lowimpactles is met barbells (stang met gewichten) bepaald u zelf hoe zwaar u wilt trainen. Het gewicht waar u mee traint kiest u zelf uit. Te zwaar of te licht? Dan wisselt u de gewichten gewoon voor lichter of zwaarder. Populaire lowimpact groepsles voor iedereen die de kwaliteit van de spiermassa wilt verbeteren en dus: IN RUST VETTEN WILT VERBRANDEN. 

 

BoSu Balanstraining
Balanstraining is een van de betere zo niet de beste training om uw co?rdinatie, evenwicht en kernspieren te trainen. High- en low-impact oefeningen volgen elkaar op. Dezetraining is geschikt voor zowel de jongeren als de ouderen. Kom in evenwicht en volg de BoSu balanstraining.

 

Perfect Pilates
Perfect Pilates is de 100 jaar oude methode van Joseph Pilates geperfectioneerd op basis van actuele wetenschappelijke inzichten en toegankelijk gemaakt voor iedereen. ëCore stability', body & mind, spieroefeningen, lenigheid en evenwicht zijn de sleutelwoorden. Een eenvoudige maar toch intensieve en doeltreffende groepstraining voor elke leeftijd en zowel voor beginners als gevorderde sporters. Ook als oefentherapie of ondersteunende training voor andere sporten is deze groepsles goed te volgen.

 

KickFun
Fun met kicken! Dynamische les waarbij oefeningen en bewegingen vanuit de zelfverdedigingsporten Karate en Taekwondo worden aangeleerd. Stoten, trappen, ontwijken, aanvallen en verdedigen: het zit er allemaal in. Op elkaar trainen? Nee we oefenen niet op elkaar maar op een Kickback. Dat is wel zo veilig!
Je traint met KickFun dus niet op elkaar maar met elkaar en met FUN.